Indmeldelse i rideklubben Tougaard, RTG:

Vil du gå til undervisning på Tougaard skal du være medlem af Rideklubben Tougaard. Du kan også starte stævner for klubben, hvis du er medlem.

For at melde dig ind i Rideklubben Tougaard skal du først oprette en profil her på hjemmesiden. Er det dit barn, der skal indmeldes, skal du oprette dit barn.

Derefter går du ind på fanen TILMELDING og TILMELD KONTINGENT og du melder dig ind online og betaler samtidigt.

Udmelding af rideklubben Tougaard/Opsigelse af undervisning/part:

Udmeldelse af rideklubben Tougaard skal ske skriftligt til klubben med mindst en måneds varsel til udgangen af et halvår, via mail: louisefriborgmadsen@yahoo.dk

Opsigelse af undervisning og/eller partaftale skal ske løbende måned + en måned skriftligt via mail: louisefriborgmadsen@yahoo.dk